25 Kasım 2007 Pazar

ANLATAMIYORUM BABAM

Sen gülünce mutlu olurum,
Üzünce seni, tam yüreğimden vurulurum.
Ne yalan söyleyeyim BABA'm?
Bir dokunuşun yetiyor, hemen geçiyor yaram..
Nesin sen BABA'm,
Bir iyilik perisimi?

Yoksa bir melek mi?
Anlayamadım vallahi,
Çözemedim sırrını.
Nasıl herşeye rağmen dimdik ayakta duruyorsun?
Yüreğinin temizliğini nasıl yitirmiyorsun?
Neyse BABA'm
Sevgimi dile getiremediğimden yazdım bunları
Ve tek bir kelimeyle özetleyeceğim tüm bu mısraları
"SEVİYORUM" BABA'm
"SENİ ÇOK SEVİYORUM!"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili betülcüm siteni googledan kendi ismimi tararken görmüş oldum.İkimizde adaşız senin gibi küçük yaşta yetenekli bir hanımefendiyle karşılaştığım için çok mutlu oldum.Bende www.antoloji.com ve www.sairlerbirligi.com da şiirlerimi yayınlıyorum bende senin gibi küçük yaştan beri şiir yazıyorum.Ablan olarak sana tavsiyem hayallerinden vazgeçmemen günün birinde çok iyi yerlere geleceğine yürekten inanıyorum çünkü şiirlerini okuduğum kadarıyla oldukça yeteneklisin istersen sana bu hususta yardımcı olabilirim.Şiir yazdıkça daha çok ustalaşacaksın tabi çok kitap okumakta kelime dağarcığı açısından çok önemli unutma.Bundan sonra şiirlerinin takipçisi olucam vakit bulabildikçe bakıcam.Bu arada özellikle babana yazdığın şiiri çok beğendim.Şairlik yaratandan sunulmuş bir yetenektir herkes şiirden anlayabilir ama herkes şiir yazamaz bunu unutma bu nedenle çok şanslıyız.Kendine çok iyi bak.
Ayşe Betül Acarlar