22 Mayıs 2007 Salı

ANNECİM VE BABACIM

Sizlerin yerini kimse tutamaz,
O minicik kalbimde sizin sevginiz dünyalara sığmaz,
Ayrı bir yeriniz vardır hep kalbimde,
Binlerce altın verseler bile değişmem asla sizlere.
Biliyorum hep üzüyorum sizi,
Ama isteyerek yapmıyorum ki
Özür dilememe kalmadan bir öpücükle affediyorsunuz beni,
Unutamam asla hiçbirinizi.
Sizi gördüğüm zaman,
Sanki yeniden güneş doğuyor,
Çünkü küçük bedenim canlanıyor,
Kıpır kıpır oluyor.
Onbinlerce çiçekten en güzelisiniz bence,
Düşünüyorum bazen ,
Acaba nasıl baş ediyorsunuz benimle.
Söz veriyorum bir daha sizi üzmeyeceğim,
İnanın bana sözümde duracağım,
Güveninizi kazanacağım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ne şekersin şeysin sen, nasııııl da yazıvermişin o sevecen dizeleri, devamını bekleriz, aynı tatlılıkla devam, öpüldünüz... m.ali

Adsız dedi ki...

yeni şiirlerini dört gözle bekliyorum,çok güzel bi site bu yaaa.arkadaşlarımada söyleyim.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

senin minik dünyanı yerim ben.
şiirlerinin hepsi çok güzel çok beğendik.
umarım ileride daha büyük hayallerin ve hedeflerin olur ve onları gerçekleştirirsin.

tüm dualarımız sizinle.

üüüfff yarın sitenle ilgili herkese hava atıcam yani yarın meşhur biri olucaksın.

hepinizi öpüyoruz.
özlem.gürsoy.